Barion Pixel
A szavak tettek.”

A kosár tartlama

Tovább a fizetéshez

Összesen fizetendő:

Új könyvek Atlantisz könyvek Minden bolti könyv Ajánlatunk Vásárlóink kedvencei Most különösen kedvező árú könyvek

Tekintse meg legújabb könyveinket

Megtervezett érzés, avagy élet a márkákon innen és túl

Megtervezett érzés, avagy élet a márkákon innen és túl
Borító: Fűzött
ISBN: 9789632799995
Nyelv: magyar
Méret: 21,4
Oldalszám: 213
Megjelenés éve: 2018
-10%
3 900 Ft
3 510 Ft
Kosárba
Raktáron

Megtervezett érzés, avagy élet a márkákon innen és túl

Mióta logó a logó? Mitől jó és miért értékes? És mi történik akkor, ha egy tervező grafikus nem a logótervezés fortélyaira keresi a választ, hanem a márkák belső működését firtatja? Nem lesz trendi, viszont megérti, hogyan hat az, amit tervez. Ez a könyv leás a vizuális érzékelés alapjaiig, körbejárja az identitás fogalmát, bepillant a márkák működési mechanizmusába, és rendszerezési sémát ad a tervezők, kreatív szakemberek kezébe. A vizuális identitás megtervezett érzés. A kreatív szakmákban tevékenykedők mindezt a márkafogalommal azonosítják. A vizuális identitás azonban többet jelent annál, mint amit a kreatív csapatok egy-egy márkába időről időre beleálmodnak. A társadalmi, személyes és csoportidentitásokat is gyakran a márkák kommunikálják, hiszen a márkák státuszszimbólummá váltak. Így – bár köztudott, hogy mindenkiszámára jól körülírható érzésről van szó – e könyv nem csak a személyre, hanem az identitást hordozó dologra és a kettő viszonyára is összpontosít. Elsősorban arra, hogy az identitáshordozó tervezettsége miként hat az egyénre és a társadalomra.
Kiadó: Typotex
Kategória: Design




Kapcsolódó könyvek

Original bauhaus workbook

10%9 144 Ft10 160 Ft

Kosárba
Ez az oldal sütiket használ a felhasználói élmény fokozása érdekében. Részletek Elfogadom