Barion Pixel
A szavak tettek.”

A kosár tartlama

Tovább a fizetéshez

Összesen fizetendő:

Új könyvek Atlantisz könyvek Minden bolti könyv Ajánlatunk Vásárlóink kedvencei Most különösen kedvező árú könyvek

Tekintse meg legújabb könyveinket

Howard Gossage - A 20. század legnagyobb reklámszakemberének elfeledett története (Jeff Goodby előszavával)

Howard Gossage - A 20. század legnagyobb reklámszakemberének elfeledett története (Jeff Goodby előszavával)
Borító: Kötött
ISBN: 9789631267785
Nyelv: magyar
Méret: 21,4
Oldalszám: 196
Megjelenés éve: 2016
-10%
3 900 Ft
3 510 Ft
Kosárba
Raktáron

Howard Gossage - A 20. század legnagyobb reklámszakemberének elfeledett története (Jeff Goodby előszavával)


Howard Gossage (1917-1969) a világ legeredetibb, forradalmi gondolkodású kommunikátora, aki alapjaiban reformálta meg a reklámvilágot. Interaktivitás? PR-t generáló kampányesemények? Közösségi média? Ezeket mind ő alkalmazta elsőként, még az 50-es, 60-as években. Ugyanakkor megmentette a Grand Canyont, beindította a zöld mogalmakat és világhíressé tette a kanadai filozófust és médiateroretikust, Marshall McLuhant. David Ogilvy a "reklámszakma legszókimondóbb lázadójának" titulálta, pedig Gossage csak meghaladta a korát. Látva jelen világunk kommunikációs szcénáját, nyugodtan állíthatjuk: a modern reklám, amilyennek ma ismerjük, Howard Gossage köpenyéből bújt elő.

Steve Harrison: Changing The World Is The Only Fit Work For A Grown Man címmel megjelent remek monográfiája izgalmas és szórakoztató módon mesél Gossage reklámjairól, gondolatairól, filozófiájáról; hogy milyennek látta és miként élte meg a világot. Hogy miért tartotta olyan fontosnak a világ megváltoztatását. A Howard Gossage életét és korát bemutató könyvet a Reklámtörténet projekt létrehozóinak köszönhetően 2016 októberétől már a magyar olvasók is anyanyelvükön olvashatják.

"Hosszú évek után ez a legeredetibb könyv a reklámkészítés világáról. Hőse, Howard Luck Gossage 1969-ben halt meg. De legalább 50 évvel megelőzte a korát. Számos olyan téma foglalkoztatja napjainkban a reklámszakmát, melyekre Gossage már az 50-es, 60-as években rávilágított. Úgymint: társadalmi célú ügyek mellé állítani a marketinget; jobb hellyé tenni a világot; intelligens párbeszédet folytatni a fogyasztóval; soha nem nézni le az embereket. Minden amit Gossage mondott és leírt ma is épp olyan hiteles és aktuális mint annak idején volt. Steve Harrison könyve remekül, nagy alapossággal megírt mű a reklámtörténelem egyik legnagyobb, egyedülálló koponyájáról."

Patrick Collister – Creative Lead, Google Inc.




Kapcsolódó könyvek

Factfulness

10%2 835 Ft3 150 Ft

Kosárba
Ez az oldal sütiket használ a felhasználói élmény fokozása érdekében. Részletek Elfogadom